2011. október 27., csütörtök

Elmaradás

Régen jelentkeztem, kissé csapongva a fejlemények:
A megszokottól eltérően itt félév elején vannak a diplomavédések, ami nekünk, "újoncoknak" jó kis szakmai ráhangolódás volt.

Diplomavédés

Elkezdődött a suli, a tervezési projektekre a projektbörze utáni kiválogatáson lehet bekerülni. Sikerült abba a csoportba felvételt nyernem, ahova eredetileg szerettem volna; így a Wiel Arets Studioban fogok ősszel tanulni (Wiel Arets holland (sztár)építész, több irodával Európa-szerte). A tervezésnek nem is találhattak volna közelebbi helyszínt, mint Antwerpent. Antwerpen Belgium egyik legfontosabb városa, a "multikulti" hatások minden előnyével és hátrányával együtt. Jövő héten így kénytelenek leszünk repülőre ülni és egy ötnapos túrán részt venni. Tovább tetézvén a gondokat: 1. a túra nagy részét fizetik; 2. előtte közvetlenül, azaz most hétvégén Bonnba vagyok hivatalos, az ösztöndíjszervezet rendezésében egy háromnapos ismerkedésre kerül sor (mindent fizetnek); szóval sajnálni kell most engem, de NAGYON! :)
A csoporttársak kedvesek, jó fejek és segítőkészek. Nem fogunk unatkozni...


Studio Arets 1.

Studio Arets 2.

Suli

Múlt hétvégén leadtam egy tanulmányt a Luppa-szigetről; vélhetően meg fog jelenni egy folyóiratban. Ezt követően, vasárnap egy ebédre voltam hivatalos. Jó
kis összejövetel kerekedett; igazi egzotikus fogásokat tartalmazott a menü (a házigazda leányzó amerikai-kolumbiai). A tizenvalahány fős társaságból pár németet leszámítva nem volt két egy országból jövő ember. De nagyon jól éreztük magunkat. Fénykép erről az eseményről nem készült, a hétfői tócsiról viszont de:

Valamiért idekeveredett néhány kép a berlini metróról. Nagyon érdekes a megállók kialakítása; egyben fura hangulatúak helyek (+ a jellegzetes berlini metrószag...)

U5 Lichtenberg
U1/2 Alexanderplz.

metró

Alvás, aztán holnap kalandra fel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése