2012. május 28., hétfő

Március vége

Március végén visszaérkezve Berlinbe megélénkültek az események:
Beadtam a jelentkezésemet egy gyakornoki állásra egy berlini építészirodába- rövidesen jelezték, hogy várnak egy interjúra. Az interjú a sikeresen lezajlott, később értesítettek, hogy föl vagyok véve.
Ez azt jelenti, hogy ősz elejéig (vagy tovább) a Weberwürschinger Építészirodában dolgozom -a suli és egyéb teendők mellett ezzel igen be fog sűrűsödni az életem.
A beilleszkedés hamar megtörtént, élvezem náluk a munkát. Jó épületeket terveznek, segítőkészek, változatos feladatokat kaptam eddig, teljesen bevonnak a tervezési munkába, ugyanakkor elvárják az önállóságot, érzem a bizalmat, szóval nem panaszkodhatok.

Egyik kedves DAAD-s ismerősömnek a filharmóniában volt fellépése, amire kaptam tőle egy jegyet. 
Remek koncertet adtak, teljesen lenyűgözött az előadásuk. Ilyenkor jön rá az ember, több ilyen eseményt kellene látogatni. A koncertteremnek egyébként pazar belső tere van, akusztikájával, hangulatával, elrendezésével -mindennel- együtt. Sajnos a fényképező ide már nem jöhetett be.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése