2009. november 9., hétfő

Prezentáció -Tömeg effektusok- 1.szakasz

A november 1.-jei hétvégén hazautaztam egy gyors vizitre. Ami azt illeti, nagyon örültem az otthoniaknak. Az első tervezési szakasz egy hetet csúszott, az otthoni "lazsálás" miatt igen rövid idő maradt a számítógépes modell és a prezentáció összerakására. Mint korábban írtam, szabadon álló tömeg-üresség-köztes tér tervezése volt a feladat, mindenféle megkötöttség nélkül. Ennek ellenére én jobbnak láttam egy derékszögű rendszerben maradni. A vizsgálat fő vonala, az alapvetően tömör, nagy kocka hasábjait kimozdítván milyen belső tér alakul ki az egyes állásokban. Mint tömeg tervezési feladat, melyben az ember méretekre és súlyra is asszociál, meglehetősen ellenszenvesen vélekedtem a kötelezően elírt, számítógéppel vezérelt, papírból való modellezéséről.
suli
1.

2.

3.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése